lördags

Har ju redan berättat om fredagen så tar väl och berättar om lördagen nu istället. Hade en otroligt underbar kväll! Inte haft så roligt på länge tror jag, förfesta lite hos Emelie bara jag & hon sen blev det festligheter vid antes buss och efter det gick vi in i öltältet och dansa och sjöng karioke! Hur roligt som helst. Skulle kunna vara kvar där hela natten. Men tyvärr stände dom ett, så Fredde kom och hämta oss sen satt jag och Emelie utanför henne och prata. Men dom kom Putte, David & Simon så åkte in till sandviken med dom till donken och käka fyllekäk! Kom hem vid fyra, somna vid fem klev upp halv nio och åkte till banan och kika på folkrace, usch vad sliten jag var då!
Men har i alla fall haft en underbar helg!
här är mer bilder från i fredags, vet inte om jag knäppte nå kort i lördags.. Lär leta på kameran och kika!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0