ikvällen som var helt obeskrivlig!

Hej på er!
Gud vilken trevlig och rolig kväll jag hade igår, vill spola tillbaka tiden så man får uppleva det igen. Synd att det var sista gången för i år, sommaren börjar nå sitt slut.. Bugga faktiskt lite jag också, super kul! På vägen hem på bussen blev det tyvärr bråk, sånt som händer. Var hemma någon gång vid tre tror jag? Hade i alla fall en super rolig kväll!

Idag vaknade jag elva.. åh gud så trött jag var! Men kan inte sova länge när jag har druckit kvällen före, så idag hänger inte kroppen med riktigt. Och jag är öm på hela baksidan av låret, en gubbe ramla in i mig igår så jag flög på scen så har skapligt ont idag, kan inte sitta. Men nu ska jag lägga mig i skuggan och sova lite tror jag.

Här är tre bilder som jag tog av Emelie, hoppas det var lungt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0