I wanna love somebody, love somebody like you

Hej på er! Har inte gjort så mycket idag, mest legat på altan med mamma och pratat lite =) Sen har jag gjort citron mousse, receptet kommer senare :) Dom står i frysen nu så vi får väl se sen hur dom blev! Imorgon bitti åker jag och min familj till huvudstaden, blir lite shopping och sen åker vi på Birka Paradise. Kommer hem på Onsdag kväll, får se om jag hinner blogga imorgon men det hoppas jag :) Nej nu ska jag gå ner och kika på om moussen är klar :) Puss så länge

Har även hänt en till cross olycka, Fredrik var född 91 inte alls gammal! Han körde för Årsunda så man har ju sett han några gånger. Usch vad hemskt! Vila i frid Fredrik.


Kommentarer
jossan

saknar dig med gumman! snaaaart så ses vi, två veckor! :D <3

2011-08-08 @ 20:03:54
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0