Äventyr

Varit på Äventyr med massor med folk, eller aa äventyr & äventyr, har varit på många olika ställen =) Först kom David & Albin hit och hämta upp mig, trodde aldrig David skulle köpa en 740 men aja haha. Åkte till pizzan för David skulle käka sen åkte vi till Henke i Berga var lite folk där som drack men själv var man nykter riktigt skönt :) Sen åkte jag & David till Rikard för där höll pojkarna på med skyline och alla dessa bilar för imorgon är det bil träff i högbo :) Sen åkte jag, Nicklad & Marcus till Sandviken, åkte runt och prata med lite folk och sen åkte vi mot Årsunda igen, till min kusin för även han höll på med sin skyline. Tokfan tvättade bilen när det var mörkt ute klockan halv ett på natten, haha! Så har min kväll sätt ut, riktigt trevligt! 

Imorgon ringer klockan kvart i tio, då ska jag, David & Nicklas åka till Högbo för bil träffen =) Kusin ska ställa ut bilen och massa andra, hoppas det går bra för dom =) Bloggar när jag kommer hem imorgon. Puss Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0