start me up

har nyss kikat på big brother, alltså peter är väl allt rolig han? ;)
och stackars gurkan som inte fick sin kebab.. haha! nu ligger jag i sängen, och ska väl sova snart, eller ja inte än.
för skulle nog inte kunna somna på ett tag. men på fredag blir det troligtvis skola :) känner mig mycket piggare nu och har knappt någon feber, få se imorgon :) sen längtar jag tills fredag kväll, mys med folk! :)
jag har fått ihop några bilder när jag har vart sjuk ;)
glömde ju totalt bort att lägga upp min present som jag fick av emelie! blev verkligen jätte glad över dom
och speciellt när det stod "friends" på stenen :) och ett LILA ljus ;)
mina älskade tofflor!
vet inte hur mycket te jag har druckit dom här dagarna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0