sjuka linnéa

hej!
herregud så länge sedan de va jag satt vid datorn.. har verkligen inte ork att sitta här,
hög feber och kan knappt svälja. så tyvärr så får ni inte så mycket updatering av mig! skulle nog aldrig gått ut
i helgen.. skulle stannat inne! i lördags umgicks jag med emma, vi gick en kort promenad sen gick vi hem till henne och efter ett tag kom marcus! sen på söndagen mådde jag jätte dåligt, och idag va ja till doktorn!
hade hög feber på morgonen, och åka buss med hög feber va inte det roligaste jag har gjort!
doktorn sa i alla fall att det va en börjar till bihålsinflammation, så har fått nå speciellt nässpray som
ska göra så jag inte får det. och några tabletter och sen det äckliga kladdiga grejet som man ska svälja som man
bedövar i munnen.. usch!
nej nu ska ja sluta klaga och gå och lägga mig på soffan
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0