onsdag 27 maj

hej!
ja då va första skoldagen avklarad efter lovet. jäklar vad mycket jag ligger efter, helt sjukt! har ett prov imorgon, sen ett på fredag och sen har jag nationella nästa vecka.. orkar verkligen inte med sånt här! vaknade även med migrän imorse, men sprang ner och käkade frukost sen tog ja en migrän tablett och nog gick det över allt! :)
började kvart över nio och slutade kvart i två riktigt skönt och kort dag! när jag kom hem från skolan cyklade jag raka vägen till mormor och morfar. satt ute på trappan och fika och busa med hunden. sen blev det en lång promenad med han. och nu ligger jag rak lång på kökssoffan och pluggar lite. hörs sen
PUSS


Kommentarer
jossan

sv: HAHA, the girl with the big smile... :D

2011-04-27 @ 18:26:41
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0