love

hallå där!
trodde det var torsdag i morse.. men som tur var det ju fredag! :) så blev på toppen humör då.
hade först folkhälsa sen idrott och efter det matte prov. gick faktiskt ganska bra :) var riktigt skönt att sluta 20 i ett! så han med 5 över ett bussen. stod och prata med emelie i en halv timme kanske när vi hade klivit av bussen.
sen cykla jag till mormor och somna på soffan där. riktigt skönt var det! men vakna med huvudvärk.. att det aldrig går över?! min kropp kan inte må bra över att ja äter så mycket värktabletter varje dag! 

just nu sitter jag i sängen och har nyss fixat mig lite grann, väntar på emma nu som jag inte har träffat på flera veckor! och imorgon är det sista april... har ingen aning om vad jag ska göra, inte sån stor lust att hitta på nått. men tror inte mikael och patrik vill att man ska sitta inne och va nykter. så jag går ut och har roligt för doms skull!
usch vad jag saknar dom.. vill verkligen ha dom här! nej nu ska jag dra.
ha en toppen kväll! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0