fredag kväll! LOVE

sov ungefär tre timmar nästan när jag kom hem från skolan. har ätit, duschat & fixat mig.
så nu väntar jag på alexander som ska komma. sen åker vi upp till eddie och umgås med trevliga pojkar!
emma är ju så besatt av brolle så hon ska kika "på så ska det låta" först, sen kommer hon. ska nog kika på reprisen imorgon för det kan inte hon för hon ska jobba stackarn! :( men hoppas på en trevlig kväll
och stort grattis till världens bästa david skogh som fyller 19 år idag!

ha en bra fredag kväll för det ska jag ha!


Kommentarer
joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: jo men sådana här olyckor får en att hajja till:/

2011-04-01 @ 20:29:13
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0