fördriver tiden

Hur bor du: I ett hus 
Brukar du komma i tid: joooodå ;)
Hur lång är du: 175.
Kan du laga mat: Jadå :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går på omvårdnadsprogrammet på bessemergymnasiet :) 
Vad har du på dig just nu: stor t-shirt jag sover i 
Har du någon fobi: Att bli instängd i ett rum. usch usch! och trånga utrymmen..
Hade du en bra kväll igår: jadå, som mina vanliga kvällar. tevä mys med familjen :)
Din favoritdryck på morgonen: Oboy & juice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Snälla moster :) 
Har du sovit i din egen säng inatt: jaaaa 
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca Cola.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Haha jadu
Saknar du någon just nu: Jaa 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ja du kan ju testa reta mig ;)
Någon jag stör mig på: Nämner inga namn

Senaste person du ringde: mamma
Längtar du till din nästa födelsedag: JA! 18 år, fast det är ju om några månader..
Har rakat dina ben någon gång: Haha nej aldrig... men jo!
Är du sugen på något nu: Ja!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ibland inga alls, men ibland kan det bli några st :)
Använder du hudkräm: Ja :)

Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv
Brukar du baka: Ja det händer ibland.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jodå, funkar väl :) 
Har du pengar på mobilen: Nej..

Är dina dagar fullbokade och stressiga? oftast.. därför jag har problem med käken för ja stressar ..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha händer väl
Tror du på liv på andra planeter? Jaa efter den där filmen ja såg med david och emma så ja..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? försöker övertala mig själv att det kommer bli bra
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG!
Tycker du om att krama folk? jaja, älskar att kramas!
Äger du en digitalkamera? Ja!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? vet ej
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja ibland så!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nja. har inte hänt förr
Är du mörkrädd? Ja!
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar, tändare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0