black hawk down

ojojoj vilken släkt man har! haha. plus en busig hund mitt upp i allt, men roligt hade jag i alla fall! :)
jag och kusin tobbe skulle egentligen ner till stranden för det var tydligen fest där. men blev inget av, för vissa drog till sandviken istället. och jag kände att jag inte mådde så bra, bliii frisk snart! och tobbe drog hem.
när vi kom hem, kikade jag och lille bror på "black hawk down". tycker faktiskt om sånna där filmer, men hatar att  dom bästa ska dö... men nu ligger jag i alla fall i sängen och ska väl ta och sova. imorgon ska jag nog ut och fota lite vår känslor! har ju inte vart ut på jätte länge. en liten stund idag bara! ska bli skönt.
imorgon kväll ska jag först på kalas hos min andra kusin, fast på pappas släkt. erik har fyllt år så blir att åka dit till klockan sex och käka. sen blir det nog att umgås med malin tror ja, bror väl på hur jag mår! men hoppas verkligen att jag mår bättre, för det var riktigt länge sedan jag träffa henne nu! :)
nej nu avrundar jag här och säger godnatt!
bild brist


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0