tisdag

hejhej!

kom hem från skolan för ungeför 20 min sen kanske?
åkte på 20 över fyran med rikard.

älsklingen kom hit klockan 8 igår ungefär, gick in i friggen och la oss och myyste.
somnade ganska fort både jag & hann. sen vakna jag mitt i natten av att jag frös, så jag la mig lite närmare rikard
och då märkte jag att han inte andades så jag börja grina hur mycket som hels, men sen så hörde jag att han andades. fyfan va hemsk de var! men jag tror nog bara att jag inbilade mig att han inte andades. men usch ja..
vi hade i allfall ställt klockan på halv tio så gick upp och gjorde frukost & sånt :)

åkte med elva bussen till skolan, och först gick vi till badhuset & fixade det där badhuskortet åt mig.
hade bara två lektioner idag ; medicinsk grundkurs & vård och omsorg.

bilder från min outfit kommer senare för min kamera laddar just nu.
nu ska jag iallfall skriva svenska uppgiften så den blir klar :)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0