ny vecka, nya tag

hejhej!

blev inge bloggande igår för jag var så jääääklans trött!
fredag & lördag: vi åkte till Ljusdal ungefär vi sex tiden, åkte till ockelbo och hämta rikards syster :)
vi var väl framme halv 9 eller nått sånt. jätte mysig & liten stuga. men ingen av oss sov länge. kändes som att jag låg vaken hela tiden, så man var ganska trött när klockan ringde klockan 6. då var det bara att ta på sig varma kläder.
gick väl inte så bra för rikard, för allt var bara otur! allt gick sönder, precis allt! men dom körde i allafall två hit.
sen blev det en massa bråk med några folkrace förare så det tog längre tid för oss innan vi fick åka hem.
sen på hem vägen blev det att alla stanna på Max och åt!
kom hem vid elva nånting gick raka vägen till sängen och somna direkt.

söndag: pappa väckte mig klockan 2. blev dåligt lack, men jag lära upp och plugga lite grann.
men orkade ingenting! sen på kvällen kollar jag och mamma på en skit bra ny serie! somna dirkekt när jag la mig i sängen.

idag: var riktigt jobbigt att kliva upp klockan halv sju idag. vela ligga i sängen och sova!!
vi gick och kolla på våra nya lokaler vi ska få, eller vi ska flytta till den andra byggnaden. och ingen var positiv med flykten..
usch jag vill verkligen inte gå där!

och idag fick jag även reda på att jag har fått en läkartid på tisdag! har ju haft ont i huvudet i två veckor nu, snart tre..
får väl se vad det är för fel! :)
blev tyvär inga bilder från i helgen pga av att det var så himla kallt! och det regna..

blev ett ganska långt inlägg men hoppas att ni orkar läsa det! :)
hejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0