huvudvärk

hejsan!

har nog inte skrattat så här mycket som jag har gjort idag i skola, fick ju sjukt jäkla ont i magen! karin skrämde fel person & josefine slog upp dörren på en annan! HAHAH, jäkla sär klass ;)

åkte buss hem med älsklingen. sen när jag kom hem la jag mig i sängen & satt mig här.
har haft ont i huvudet sen klockan halv tre kanske och jag tog en alvedon men har inte gått över än ;s
nu kom precis moster hit och ska betala turkie-resan som vi ska åka i sommar!
blir väl att fika snart också.

sen vid åtta nånting så kommer älsklingen hit & sover. sov morgon imorgon som vanligt till 20 i ett ;)
och då passar jag på att gå på banken & badhuset och hämtar mitt kort :)

men nu lär jag plugga lite mer på medicinsk grundkursläxan som är tills imorgon:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0