HELG!!

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG!

skoldagen var hur seg som helst idag, alla var jätte trötta och orka inte göra nånting.
slutade 10 över 2, så jag missa ju bussen men gick till mammas jobb och vänta tills hon slutade fick en choklad boll & en kopp med caffe blandat med choklad i :) mammsen kan vara snäll ibland ;)
nu ligger jag i soffan och har mens värk som ett as!

bilder från igår:




min kärlek till dig är oslagbar. du är mitt allt hjärtat!
love you



var ju och träffa den här lilla gulliga saken hos mormor, det är antes hund men dom hade inte tid så då fick han vara hos mormor & morfar. riktigt gullig hund, hur snäll som helst! skäller ingenting eller jo bara när mormor spelar dragspel! ;) haha men det skulle jag också har gjort. fast hans bits ju lite men det gör ju alla valpar :)

bilder ifrån idag:



fick en banan på stan idag av något parti tror ja, det var i allfall en lapp på bananen där det stod vart man skulle rösta, ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0