FREDAG!!

tjeeeenna!

FREDAG idag. lite skönt :) och det märktes att det var fredag, kommer ha träningsvärk i magen imorgon för jag har skrattat så mycket. OP10 =damp klass :) slutade ett idag för att vi frågade våran matte lärare om vi fick hoppa över matten och plugga hemma och de fick vi! så hade vi bara ett engelska test så det blev att sluta tidigt.
åkte med malin & hennes mamma hem, skönt att inte åka buss för en gång skull.

har packat allt nu tror jag som jag ska ha med mig till ljusdal!
vi åker väl snart tror jag väl :)
lägger in bilder på min outfit så kommer bilder på malin imorgon eller nå för hinner inte lägga över bilderna just nu :)
syns imorgon eller på söndag! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0