forever and ever

åkte till malin klockan åtta ungefär och kolla på idol & käka hjärt-strössel & prata en massa skit ;)
imorgon så börjar man 20 över 8 eller nått sånt? blir iallfall att åka med halv åtta bussen in.. jobbigt!

allt har blivit så förändrat. jag vill nästan aldrig mer vara ute och umgås med årsunda folket som jag alltid gjorde förr. jag vill vara hemma, vet inte varför. men det har bara blivit så, spelar ingen roll om jag är ensam eller inte. vill bara vara hemma. och förr vägra jag vara ensam. vägrade sitta inne en fredag kväll. men nu älskar jag det. är det ett tecken på att något kommer hända? nej usch, vad håller jag på med? men det är inget jag klagar över. jag vill vara hemma. men just nu längtar jag tills jag flyttar ihop med min underbara pojkvän bara. men det dröjer väl tre år tills dess.




min och malins "godis" som vi åt till idol. hjärt-strössssssssssssssssssssel!!!!
godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0