jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks

igår stannade jag kvar i sandviken med josefine, gick runt hela sandviken kändes de som ;) men sen va vi hos hennes mamma och jag bytte om sen åkte vi med halv 6 bussen till storvik med hanna & caroline. gjorde tacos hemma hos fanny, mycket trevligt! sen drog fanny till Ida och jag, josefin & sara gick hem till sara. sen tog vi 10 bussen till sandviken.
sen gick vi på nån fest men va inte där alls nå länge! sen drog vi till donken och vänta på saras & min natt buss.

idag är man helt slut i hela kroppen. tränings värk i benen & ont i axlarna har jag också!
vaknade vid halv två. sen följde jag med pappa till ica köpte chips och dipp till mig och emelie ikväll!
sen gick jag och pappsen ut och gick lite grann. men snart blir det väl mat sen ska jag till emelies joel för att han ska på krogen och vi ska ha en liten myys kväll! :)

jag hoppas att du inte kommer lämna mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0