GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA

i lördags åt jag så himla mycket så jag trodde jag skulle dö, först förrätt sen varmrätt & sen tårta! plus chips på det där..
somnade framför tevän klockan 11 och vakna klockan 12 så då gick jag upp och la mig. sen vaknade jag kanske 2-3 eller nå, så 15 timmar sov jag :)) skönt som tusan. igår gjorde jag ingenting, älsklingen kom på kvällen så vi kolla på ensam mamma söker & sen rally brudar och käka popcorn!
sen sov han här.

va skolan idag, var så himla trött för jag har inte sovit nått inatt tack vare rikard som puttar ut mig hela tiden;)
idag fyller världens bästa mamma år också, hon har fått ett halsband som var ganska dyrt för en månad sedan kanske, eller hon köpte men pappa betala och hon sa själv att det var hennes födelsedagspresent men hon kan ju inte hålla sig så hon har ju redan haft halsbandet nu i en månad. men det hon inte vet är att jag har köpt present till henne :) gick även till stan efter vi har vart till norrsätra skolan och kolla.. och köpte ett halsband :)

men nu ska jag väl försöka hitta på något, eller så blir det bara att sitta här och nörda! :)
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0