oväntad kväll..

hejhej!
igår kväll kom eddie, marcus & ante boström och hämta mig. drog till malin för där var simon också. kika lite film där.
sen vid halv tolv eller vad klockan va, ringde min käre kusin ante. haha, han sa att han vela träffa mig och han trodde ja va ledsen. så jag och eddie åkte upp till berga och kika lite, fult ös där.
sen bjöd ante mig på grogg & fick cider av maria, så jag blev ju lite rund om fötterna som inte va meningen :o
sen åkte vi till malin igen och hämta marcus & ante, kom hem halv fyra tror ja hon va.
rolig kväll men idag är jag jäkligt party sugen!

vakna ungefär vi ett idag, sen drog jag till kyrkan och tände ljus hos micke & farmor.
och nu sitter jag här som vaaaaaanligt och tråkar som tusan och letar fest i årsunda.. men det går inte så bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0