du är ju helt dum i huvudet, ångrar allt

efter min efterlängtade pytt i panna. kom ante hit med min älskade LILA mössa om eddie har haft..
sen gick vi ut och träffa sara, sen kom dennis & några till. men vi frös så jäkligt så jag, sara & ante gick till sara. sen kom dennis, marcus och alexander. lyssna lite på musik och prata lite.
just nu ligger jag i sängen och kan knappt ligga, sträckte mig när jag skulle gå hem från bussen idag. höll på att ramla så då blev de nå fel!

skönt med sov morgon till klockan 20 i ett imorgon!
men nu ska ja sova puss godnatt!

förstår inte hur man kan göra så här, det enda du är ute efter är sex.
skaffa nån jävla barbara istället!
blir så jävla lack så jag vet inte vart jag ska ta vägen. förstå att du sårar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0