saknaden är för stor..

hejhej.

söndag:  desereé kom typ fyra nånting? så vi gick till friggen och väntade på marcus och eddie, för dom var i färnbo.
förstår inte vad dom gjorde där ? :o . aja dom kom ungefär vid sex. sen skjusade simon alla oss till donken, var så grymt hungrig. sen åkte vi tillbaka till årsunda och hem till mig. kollade på tv bara. sen när alla hade gått hem träffade jag rikard ..
kom hem ungefär vid ett, och då sov söta desereé :)

måndag: vi vaknade ungefär halv fyra, sen gick vi in och kollade när bussarna gick. hade 10 minuter på oss så vi skynda på. men det var ganska onödigt, för bussen var typ 20 minuter försenad.. och där stod vi ute i snöstorm.
sen gick jag hem, la mig på soffan och mådde piss! hade inte ätit nått på ca 26 timmar, försökte få i mig nått att äta men det gick inte. jag började svättas hur mycket som helst och trodde jag skulle spy. usch ..
sen på kvällen låg jag bara och kollade på tv i friggen .

idag: vaknade elva och tänke somna om men det gjorde jag inte för jag vill inte sova bort hela sportlovet!
har nyss duschat och ska väl ner och äta nått nu! :)
går inte att ladda upp bilder på äckel blogg.se, sååå det får bli någon annan dag :)
pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0