onsdag

hejsan hoppsan!

igår kväll träffade jag först marcus, sen kom tobbe & kb så vi åkte med dom lite grann :)
sen vid åtta kom sara med bussen, så kom simon så åkte vi med honom till macken och lite i byn.
somnade direkt när jag kom hem, var så sjukt trött ;p

idag så var det skola som vanligt, tråkiga lektioner som tusan.
sista lektion hade vi idrott men jag får ju inte bada för örat så jag hoppade över det :)
åkte med 20 över två bussen med bästa sara. ska träffa henne lite senare. :D
just nu ska jag nog börja på spanska glosorna så man har det gjort, fick ju IG på det provet som vi gjorde före lovet, fick dom igår och där stod det IG.. härligt! sitter vid min jääävla damp dator nu, har lust att skicka in den i väggen igen. ska nog ta och köpa en ny nu när man har pengar sens man fyllde, 6200 kr ;)
nu blir det spanska plugg..
pppppusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0