en bil tur

när jag kom hem från skolan så kom simon precis när jag hoppade av bussen typ så skjusade han hem mig så satt vi och pratade i hans bil i typ 20 minuter :) sen när jag kom in hoppade jag in i duschen :)
efter det fick jag göra pannkakorna, för mamma lär städa tills imorgon för då kommer b-rudarna. sällan hon lär städa bara för att några ska komma.. aja sen följde jag med henne till ica och handlade åkte aldrig hem för otto skulle komma till byn så träffade han ett tag, sen kom simon & filip i bilen så plockade vi upp marcus sen bar vi oss iväg till sandviken för att hämta bästa sara för hon hade missat bussen .. ;)

sen åkte vi lite grann i sandviken innan vi åkte till årsunda, så drog vi upp till Lingbo och kolla där ;p
sen nu sitter jag här & har sjukt ont i huvudet och är hur jävla trött som helst. orkar inte plugga på spanskan heller.. nej nu ska jag sova puss & godnatt på er alla! :)

går fortfarande inte att ladda upp bilder på den här j*vla datorn!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0