b-rudarna ikväll

heeeeeeeej!

skola som vanligt idag då. trökiga lektioner.kändes som en evighet.
men sen så efter engelskan så kommer sara och säger att rektorn har typ fått en stroke
och att typ ingen har lektion nu, och vi skulle precis ha spanska så vi sprang till carina och fråga
och alla skulle bara ha lektion till halv tre sen fick alla sluta för dom skulle ha lärarmöte om vad som hade
hänt han. så vi behövde inte ha någon spanska TACK GODE GUD! så jag och emma sprang till bussen som går till sjukhuset men vi missade den så vi gick till seestaden och hoppade på årsunda bussen :)

nu sitter jag i sängen och ska snart städa lite i friggen till mina b-ruuudar kommer, dom kommer klockan sex, ska bli mycket trevligt! :) får se om jag bloggar nåt sen .
ppppppuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0