bråk

DAMP JAG HAR!

började med att jag och sara sa att det var vår mark till en turk för att han sa förra veckan att det var hans mark och att inte vi fick vara där! så vi sa samma att det var våran mark. så började han kasta ägg på oss :s så frågade vi vem han skulle träffa så sa han att han inte skulle kasta på oss utan bara i luften! KYSS MIG I ARSLET! han siktade mot oss och allt, tror du vi är född igår eller?! aja, sen så fråga han hannes hela tiden om han vela bråka men hannes vela inte de. men endå så höll han på och kaxa! sen så sa han till hannes att vi var hans bög kompisar, så sa hannes att han hade några kompisar kommer inte riktigt ihåg vad han sa. sen så börja Marwan (turken) hoppa på hannes och slå han, så kom conny (läraren) och försökte stoppa men då hoppa marwan på conny. så skulle jag föröska gå i mellan medans conny försökte hålla fast marwan, men så kom marwan låss och börja slå mig typ två eller tre gånger i ryggen så jag tappa andan, och nu är jag öm i hela ryggen. SÅ JÄVLA MOGET ATT SLÅ EN TJEJ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, blir så jävla lack! polisamnäla och allt. imorgon ska jag och hannes knäppa kort på blåmärkena och allt, just nu har inte jag några, men jag är uppsväld och är skit öm. får väl se hur det är imorgon.

puss


Kommentarer
linda

den där jäveln ska ha så jävla mycket stryck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-07 @ 16:58:29
ellen

du lär isf gå till läkare ju för att få de typ uppskrivet (:

JÄVLA IDIOTER DE FINNS!

2010-06-07 @ 18:53:52
URL: http://eehllen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0