jag vet inte hur jag ska göra ..

tjeeeeena !

igår kom malin till mig vid åtta ungefär så vi lyssnade på musik och pratade om allt !
sen kom marcus & kollade på robotar med oss i friggen :)
sen när filmen var slut så fick jag och malin för oss att det skulle vara jävligt roligt att åka madrass
så vi drog på oss mer kläder & gick till IP :D jag och malin kom aldrig ner för backen utan vi ramlade av hela tiden.
sen kom david så gick vi till byn och jag och malin lekte i snön :)
bilder kommer senare tror ja , om jag orkar lägga in dom .
sen klockan sex nånting imorse fick jag ett sms , vet inte hur jag ska göra ...
aja, nu sitter jag i köksoffan och har kollat på emil jönsson som vann ! vi är stolt i årsunda.
så nu kollar jag på slalom. klockan nio ikväll ska jag och mamma kolla på Johan Falk, sjukt bra filmer!
hörs .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0