jag älskar dig rikard

hejsan !

var i valbo igår ju.
köpte ; ett par svarta jeans & inredrings saker till friggen :) oxå käkade vi på donken :D
sen när åkte vi hem & jag gick till rikard och kollade på film med han & petter . :)
sen gick vi hem & sov i friggen ;)

idag så vaknade vi halv två eller nånting. gick vi och käka frukost sen drog vi på oss varma kläder och gick
till IP . rikard skulle lära mig att åka bräda & det gick faktiskt bra , kan svänga nu så jag börjar lära mig :)
riktigt roligt var det fast det var 25 minus ;) & nu har jag och rikard kollat på film , han ska väl hem snart & jag ska gå och lägga mig i tid idag. har ont i hela kroppen efter att jag har åkt bräda x'D

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0