helgen

hejsan.

men dator har fått nå jävla fel, så sitter på gustafs dator nu ;p
ska nog ta och köpa en ny dator! aja men iallafall , jag och elin vaknade klockan två i lördags, mådde ju toppen då!
klev upp åt frukost och tog en dusch, man kände sig inte så mysig när man vakna .. sen skyndade vi oss till sara och hämta elins laddare eller som är min ett tag nu ! ;) sen gick vi till joel och kolla hur han mådde ;)
sen gick elins buss hem klockan halv fem, saknar na!
gick hem och la mig i soffan och somna, sen blev det mat.
klockan halv tio gick jag till sara gjorde inte så mycket , så vi gick hem till mig klockan halv tolv så kom eddie & matte. dom åkte hem vid tre nånting. eddie sov typ hela tiden , och jag tror jag somna oxå :p rikard kom oxå btw så jag gick ut och prata med han, jag älskar dig!
vaknade ett-två idag (söndag) , hur jävla trött som helst. hatar söndagar. har inte gjort så mycket, skottat bort all jävla snö vid friggen, kan det inte bli sommar nu eller?! fyyfan , tänk att bara ligga på stranden och steka!
får se om jag bloggar senare , pusssss



Kommentarer
evelina

jag hoppas verkligen att det är bra mellan dig och rikard nu gumman! <3

2010-02-03 @ 19:37:11
URL: http://aannaevelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0