friluftsdag

hejsan.

idag hade vi friluftsdag så jag gick till IP klockan halv nio nånting sånt.
kom precis när magda, my & emma kom :)
vi gick till pulkabacken och satt där i typ en kvart- 20 minuter och prata . sen så lära vi åka ,
fick hur jäklans mycket snö i näsan och i ansiktet så det var sjukt, men roligt var det xD
fast jag och emma åkte bara en gång blev ju så jävla blöta, men magda och my åkte två gånger extra ;p
sen gick vi in i skidstugan och fika. mumsigt ! lära vara kvar där tills tolv, höll på att frysa ihjäl om fötterna kunde ju knappt gå så världens bästa mormor kom och hämta mig! :) vad skulle man vara utan sin mormor? ;o
sen när jag kom hem tog jag en varm dusch och nu sitter jag här . ska väl snart ner och föna och platta håret.
sen blir det one tree hill! får se om rikard kommer vid sex nånting, han kanske skulle vara kvar i sandviken idag så vi får väl se. bilder från idag kommer senare!
pusspuss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0