min julafton

så här såg min julafton ut 2010:
klev upp nio ungefär och satt mig vid köksbordet och åt julskinksmacka och drack julmust!
sen åkte vi till kyrkogårn och tände ljus. sen åkte vi till pappas bror och fira där med hans släkt.
kolla på kalle anka klockan tre, vem gör inte de?
sen vid fem eller nånting åkte vi hem och sen gick till grannen våran, alltså mormor och morfar. och det är första gången vi är där och fira jul, och första gången vi inte firar med mina bästa kusiner ante & tobbe.
lite tråkigt faktiskt att inte dom va där! gick väl hem vid tolv eller nånting och kika lite tevä. sen va min julafton över!
lillebror i fin skjortan!
Hemma hos farbror min.

lillebror som är fotograf
mina julklappar!
LILA FILTAR! två st


3150 tror ja!
lila lampa, lila påslakan, lila skål, lila duk!
trosor, knepig kamera ja har dom där som är "blå" är egentligen LILA!
fick tre lila tröjor & en svart tjocktröja som ja redan har, men min är så utsliten så! :)
till datorn


minneskort till mobilen


min älskade mössa!


jag & lillebror fick även en småstadsliv tröja! :D




hos mormor & morfar, älskade omelett!


lillebror som längtar efter julklapparna hos mormor & morfar








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0