i miss you all ready

efter vi hade vart hos anton och kikat film och lyssnat på massa bra musik från MIN spotify lista;) så drog vi ut för dom skulle åka skidor, börja nästan grina där ett tag för jag hade så ont i fötterna för jag frös så jävligt, men i sista sekunden ringde robin och fråga vart ja var så han kom & hämta mig! räddaren i nöden.

sen när jag kom hem blev jag hur lycklig som helst, SKOLKATALOGEN!
sen la jag mig i badet och värmde mig lite & sen busa ja med lille bror så jag blev då riktigt varm ett tag.
lille & lille bror btw.. han är ju snart 13... den första januari, han var ju nyss 5!! han är tonåring snart, nä fyfan vad hemskt.

ska väl snart ta och sova, kunde inte sova inatt så är riktigt trött just nu :)
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0