godnatt!

malin dina kommenterar suger, vet du de? ;D
ja men ikväll så kom putte och pontus och hämta mig, så åkte vi till frugan min och där va massa epa pojkar som tex: erik, philip, laden.. tror inte de va nå mera :o dom satt och drack kaffe och käka bullar...
sen drog vi alla till pizzan och då kom jimmie och kim, och nån till..
sen så åkte vi lite i årsunda. efter vi hade gjort de så vela vi alla åka till sandviken, så vi gjorde de. jäkla tokiga dom där pojkarna är, tror ja skratta varje sekund! lär göras om de där tyckte ja.
nej nu ska ja ta och sova och tagga tills ikväll!
PUSS & GODNATT
mitt cp! alltså patrik lund!


Kommentarer
Anonym

bara för det ska jag kommentera varje linlägg gumman !! ;)

2010-12-31 @ 10:04:39
URL: http://maalllinpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0