hela veckan

hejsan snyyyggnar.

vet att jag inte har bloggat på sjuukt länge men har fan inte tid att sitta här ;o
men jag ska försöka komma ihåg vad jag har gjort dom senaste dagarna..

fredag- först käkade vi i sandviken hos min moster & ingifta morbror, :) kom hem runt 8.
sen kom marcus till mig så kollade jag, han & brorsan på talang ute i friggen. sen vid 10 nånting mötte vi sara sen drog vi till suzzie och nicklas, där va: kb, marielle, tobbe, & hans nya tjej amanda & var det tre till men vet inte vad dom hette. skämde ut mig rätt totalt där på slutet. ska nog aldrig dricka mera, ska flytta till skåne oxå. så man slipper allt. vågar fan inte visa mig ute nu ju...! sen vid tre eller nått kom först marcus mamma, sjukt snäll! sen kom jonny :p
oxå kom ante kusin en sväng oxå ;) kom hem runt sex ;o lite sluuut man va.

lördag: somnade inte förns klockan 8 på morgonen och klev upp klockan elva .. härligt! lära kliva upp tidigt för vi skulle iväg och fira min kusin erik, för han fyller 13 år. tiden går sjukt fort! sen på kvällen så kollade jag & marcus på film bara, båda vi var så jääklans sliten så det blev en film bara. men jag somnade ett antal gånger :p

söndag: på dagen städade jag hela friggen och vädra ur den sen solade jag en stund med mamma,  på kvällen var jag med biffen, älsklings sara & marcus. vi åkte till sandviken och gjorde lite saker :) vi hade kevins saab btw. och vi tävlade mot en volvo på järbo vägen. jag trodde jag skulle dö. vi va uppe i 230! fyyfan, sen kom det en moppe precis så vi höll på att krocka i den. ååh herregud, har aldrig vart så rädd i mitt liv nångång, efter vi hade kört klar och va på väg hem skakade typp alla xD. men det var riktigt roligt faktiskt ;)

måndag: var i valbo med familjen. köpte tre par spets trosor, nagellack, sminkgrej, sen köpte ja nog inge mera :p
på kvällen träffade jag sara & marcus, gick in till marcus och kollade på film. men sen klockan halv nio gick jag hem för jag hade lovat mamma att kolla på johan falk med henne :)

tisdag: klev upp tolv och satt mig och sola med mamma. sjukt skönt väder :)
sen på kvällen så gick jag och mötte sara så gick vi till ica en sväng, sen såg vi hanna så vi drog och prata med henne och hennes nyyaa frilla! ;) sen kom marcus & eddie så vi prata med dom en sväng. men sen drog jag marcus & sara hem till marcus och kikade film. vid 10 kom biffen så drog vi till donken och käkade! :D

idag: mamma väckte mig klockan halv tolv ungefär, och sa att hon och gustaf var i sandviken. så nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen. sen ska jag nog ut och gå med älsklings sara :) riktigt varmt ute fast det inte är sol. det börjar bli sommar! :D ikväll blir det väl att träffa marcus & biffen, och kanske lite mer folk :)
pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0