DONKEN

hej bloggen .

vart i skolan som vanligt , lika segt .
efter skolan åkte jag och desereé till donken och käka .
hur jäkla gott som helst :D hade taggat det hela dagen , sen satt vi där och prata .
sen blir vi skit sugen på godis , men fråga mig inte hur vi kan bli det efter att vi har käkat på
donken , men iallfall så gick vi in och köpte godis på ICA MAXI :)
åkte buss till årsunda sen , och då träffade vi först eddie och matte ,
sen kom sara , david & alla dom :) jag desereé och eddie drog till gc och prata med
ledarna som var där . sen drog eddie men jag och desereé gick tillbaka till gc och prata med dom.
sen spelade dom ett spel men jag orkade inte vara med så jag satt och rita, fast sara, hannes, niklas & david gjorde mig sällskap bara att dom ritade på mig & jag på dom också istället för på pappret :)
så nu är jag skit fin i hela annisktet och på armen , allt går inte bort :p men men lite roligt måste man ju
få ha ibland . sen åkte desereé hem & jag åkte ner till rikard och prata med han och jens .
men nu ska jag nog ta och sova , ska bara kolla in farm ville . det är så sjukt beroendeframkallande så det
är sjukt :o

godnatt










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0