09-09-09


hejsan alla ! :)

äntligen fått tillbaka min dator !
idag gick vi bara halv dag i skolan för vi skulle ha skoljoggen .
magda och julia skulle springa söderklassiken så dom skulle springa en
mil undra hur det gick med det ? ;)
jag my och emma eriksson gick 2.5 km sen stannade vi vid en vindskydd
med robin och eddie . sen hade det gått en timme och då fick vi gå . :)
sen när jag kom hem träffa jag rikard och simon en stund. och nyss har jag gjort spanska läxan finns det något tråkigare än spanska ? aja nu snart kommer malin , vet inte vad vi ska hitta på :)
men jag ska nog iallfall färga håret får väl se hur det blir . imorgon är det skolfoto hata !
får se om jag kan skriva några rader ikväll .

/ linnéa


fick skjus av my till skogsvallen ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0