måndag - skola

skola skola skola ..
vela inte kliva upp i morse , sängen var så varm och skön.
men då måste man gå upp till den dära skolan oxå . ..
hade engelska först sen idrott i SGA , hade rätt kul iallfall ;)
sen så hade vi slöjd & jag gör ju min fina äggmössa , astuff ;D
sen hade vi so , blää . & efter det hade vi matte men jag fick gå tidigare
för jag skulle hänga med en buss , jag är kung på fjäsk .

just nu har jag hur tråkigt som helst . har ingenting att göra & läxor orkar jag inte med imon,
fick ett brev hem idag oxå från skolan , att på onsdag ska jag till nå doktor på nå grejs med min rygg
& min vikt . ;s dom säger att jag väger för lite . får väl se vad det är för nått dom säger .
ikväll blir det väl att jag antingen är hemma och sover eller är med rikard & david :)

xoxo

juliamagda emmamy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0