MMÅNDAG

hej !
vaknade klockan halv sju , sen kom mamma in & sa att det var strömavbrott .
tänkte jaha då kommer jag inte kunna platta håret , & sånt . så där stog jag med ett
ljus & sminkade mig . men tillslut kom strömmen tillbaka :)
gick till bussen kvart över 7.  var hur fult som helst ;o .
första lektion var engelska , men då var min lärare sjuk så jag kunde ha haft sovmorgon
så jag satt själv på en bänk och inte gjorde ett piss . sen blev klockan 20 i 9 & vi började gå
till jernvallen för att åka skridskor ! haha jag & my är ju bäst på det :D
sen fick jag skjus av julia hem . då hade vi slöjd , blir nog klar nästa gång med mitt pannband !
nu försöker jag träna in en dikt i huvve , ska redovisa den imon på svenskan .
får väl se hur det kommer gå ;) .  senare på kvällen blir det väl att jag ska vara med rikard , sara & mera .

xoxox linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0