lite mer mm i livet

efter skolan så åkte jag hem satt mig i friggen och börja plugga spanska , har prov imon.
igår fick jag ca 80 glosor av my , och på en dag så kunde jag alla ! :D lite stolt iallfall .
men det känns som att det kommer gå bra . vet inte varför men det känns som så .
får väl hoppas på det bästa :)
sen vid halv sju ingefär kom malin hit så vi snacka lite grann .  halv åtta blev hon suger på godis
så då gick vi till ica och på vägen träffade vi på marcus . prata med han ....
sen gick vi ut och gick jag och malin och då träffade vi på marcus igen . sen drog vi hem till friggen
och hämtade malins saker så åkte hon hem och jag gick in och plugga lite mer spanska.
imorgon drar jag och mamsen till valbo efter skolan . måste köpa UGG's även fast dom är
asfula så ska ja ha sånna . dom är så jäkla varma & det är lite för kallt i tyg skor nu , iallfall när det är
5- grader ute. brrr
& nu har jag tagit två bitar av mina marabou. jag tål ju inte chokladkalender & gustaf har två sånna .
så då fick jag två stora marabou's istället :D nu ska jag ta och sova .

gondatt













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0