12/8

hejsan !
jag har vart ur usel på att blogga men min dator funkar typ inte & den går så seg satt då har
det blivit att jag inte har skrivit . . 
sommaren 09 har inte vart helt perfekt , men visst den har vart bra :) men det kanske har vart fint i 4 veckor ;/
på början av sommarlovet åkte jag till göteborg med rikards familj & kevin med familj ,
gick på liseberg , sola & bada . var en helt toppen vecka ! :)
sen har jag åkt till stockholm i tre dagar , shoppade & gick på alsång på skansen .
sen i en vecka åkte jag till strömstad som ligger vid västkusten där var det toppen . så skönt att bara komma
bort från årsunda . det var inte toppen bra väder men då hade vi annat att göra, som tex vara i nordens strösta
köpcentrum har nog aldrig sett så mycket affärer i hela mitt liv , köpte lite smått & gott :)
sen har jag legat på stranden med vänner & bara chillat  , men nu helt plötsligt så börjar skolan nästa vecka :o
men jag har saknat alla mina underbara klasskompisar som julia , emma , magda & my :)

just nu sitter jag hos rikard älsk & malin är oxå här , ska kolla på film nu får se om jag bloggar nått imon .
xoxo linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0