Mitt nyår 2012-2013

Hej på er! 
Blev lite stressigt när jag skulle skriva förra gången, Emil & Putte stod utanför och vänta på mig och jag var inte ens klar.. Men skyndade mig i allafall så åkte vi till Sandviken för att stor handla på ICA MAXI. Sen när det var klart åkte vi till Emil och kolla på film vi tre =) 
 
Nyår! 
Mitt nyår var toppen! Började med att jag körde mig, Patrik & Emil in till valbo för att dom skulle handla lite saker till kvällen! Kom hem vid halv fem ungefär och jag skulle vara nere vid IP kvart i sex så blev lite stressigt som det alltid brukar bli ;) Men kom i alla fall ner dit i tid! Och där var det lite folk så vi började göra iordning mat osv. Sen började folket trappa in och vi käkade trerättersmiddag, mycket gott =) Var väl inte så mycket folk som var danssugna just denna kväll men det var då jag och några av mina vänner, så där stod vi hela kvällen ;) Var i alla fall mycket trevligt!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0