Mina nyår

2008-2009
 
2009-2010, det här nyåret kommer jag aldrig glömma! Alla vänner var tillsammans i ett hus och umgicks och hade trevligt, inge bråk eller nånting. Så otroligt härligt. 
 
 
 
2010-2011. Förfest med Emelie, sedan nyårsfest på IP. Otroligt trevligt med bara Årsundabor. 
 
 
2011-2012, det här var alltså förra året. Jag var full som en kastrull och förstod knappt vad jag höll på med, fick en smällare i magen så min klänning gick sönder, två hål i klänningen plus ett fint bränmärke på magen. Haha! Slutade med kaos, grinade och gick hem. Inte så lyckat nyår! Men förfesten vad otroligt trevlig, trerättersmiddag med underbara Årsundabor =) 
 
 
 
 
 
Frågar är nu bara, vad händer detta nyår?? 


Kommentarer
jennhy

ALLA mina kompisar dissar mig för krogen så jag ska vara hemma med Emil............ JÄVLA TANT..... :(

Svar: HAHA! Men gå på krogen du också då gumman??
Linnéa

2012-12-18 @ 17:48:52
URL: http://jennhyolsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0