Lillebror

Min lillebror såg upp till dig, han pratade alltid om dig när han hade åkt med dig eller när du hade köpt en ny bil. Han tycker verkligen om dig, du var som hans coola vän som hade en cool bil. Han såg upp till dig. Och han säger om han hade kört två meter ifrån hade han inte träffat trädet, om han inte hade kört om hade det aldrig hänt, om han... Men det finns inte så mycket man kan göra åt. Jag har varit med om samma sak, jag har förlorat mina två underbara vänner den 1 maj 2009 jag vet exakt hur det är att förlora än vän, och jag ska göra allt för att göra min lillebror lika stark som jag var då. Och jag hoppas verkligen att Gustaf lär sig nått av det här och när han får körkort att han inte kör fort. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lillebror. Puss

Här strax före rondellen till ÖB och Coop Extra i Sandviken skedde dödsolyckan. 21-åringen kom körande på Gävlevägen från centrum. Han förlorade kontrollen över bilen som gick över på andra sidan vägen, kanade i gräset och kraschade till slut mot ett träd. Hade inte trädet stått i vägen hade bilen fortsatt ner på en gång- och cykelväg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0