Hoppas

Gick till ica för att träffa Marcus och Emil. Vi drog direkt till Emil och kikade på film, riktigt rolig faktisk :)
Filmen var slut vid nio ungefär och då skjutsade Emil hem oss. Så nu ligger jag i sängen, brukar aldrig missa big brother men just nu mår jag inte så bra, jäkla hals! Undra hur många gånger jag har ont i halsen på ett år! Att dom inte kan göra nått åt saken.. Hoppas på att jag är frisk tills helgen! Och imorgon slutar jag två men ska vänta till halv fyra för att jag ska till tandläkaren igen ska hämta en sak till min käke så jag slipper få problem med den när jag stressar :) Riktigt skönt faktiskt. Nej nu ska jag ta och sova så man är pigg imorgon och friskare :)
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0