Lazy song

Hallå!
Som sagt så har jag sovit över hos kusinerna idag igen, ska göra det tills Fredag tror ja :) Nicke väckte mig
20 i åtta imorse var lite segt men bara att kliva upp och gå ut och gå! Faktiskt så är det ganska skönt att ta en lång morgon promenad, vi går alltid minst en timme :) Sen har han sovit hela dagen, och det är inte negativt då fick ja kika på tevä en stund, sen gick vi en lång promenad hem till mig så jag fick äta lite och klockan två kom Tobias och hämta han :) Har nyss duschat och ligger i sängen just nu min sakade säng! Men ska väl börja göra mig klar nu så jag kan åka till mitt andra hem ;) Nä jag avrundar väl här så hörs vi i morgon.
här är lite mer bilder från bröllopet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0