världens bästa mormor

hej!
idag börjar jag klockan sju som vanligt, varje dag är sig lik på vallgården!
går och kollar om alla har vaknat och ger dom medicin och hjälper dom klä på sig & göra frukost.
har fått en favorit också, nellie heter hon! gud vilken go tant. vi pratar hela tiden och hon sjunger. haha :)
fick sluta en halv timme tidigare idag så mormor kom och hämta mig. åkte direkt till henne och fika!
sen kom kusin tobbe och lämna min andra kusins hund. så myste lite med den innan jag gick hem.
nu ska jag ta och packa och byta kläder sen ska jag äta go mat hos mormor & morfar.
och vid halv sex åker jag med mormor in till sandviken.
blir ju att sova hos emma ikväll, för är ledig imorgon & på fredag. fast måste ju till skolan imorgon för att ha ind.val, efter den lektionen kommer lillebror till sandviken så åker han, jag & mamma till gävle och förnyar våra pass.
men nu ska jag packa puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0