det är dags för söndags mys, om de så är det sista jag gör

åkte skoter med emma till hornberget, satt där och grilla korv! riktigt mysigt.
sen kom danne, så prata vi lite skit med han! efter de åkte vi till david i sjövik och hälsa på lite,
sen vid fem eller vad klockan va kom pappa och hämta mig hos emma. har nyss duschat, och nu ska ja väl packa lite saker som ja ska ha med mig till praktiken imorgon, vet inte vad ja ska ha för kläder på mig än..
sen blir det solsidan och efter det time out. sen vid nio kommer mamma hem från dansen så då blir det väl säkert att kika på nån film med henne! riktigt söndags mys.
två bilder från i onsdags när jag gick till emelie
så här såg jag ut på min bakis dag igår:






två bilder från idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0