helgen är min

hallå där!
igår hade inte tid med datorn, jobbade till tre. kom hem la mig i lillebros säng för ja skulle prata lite med han
men då somna jag. vaknade att pappa sa att det var mat, men då skulle dom äta pizza så jag fråga emma om hon vela käka pizza med mig på pizzerian istället för hemma. så då fixa jag mig så drog vi till pizzan.
sen kom kusin tobbe och david och hämta oss. så åkte vi till david och var där hela kvällen.
sladda lite på isen men usch så rädd jag och emma var så vi åkte där ifrån :)
idag vaknade jag halv två, gud så skönt det var att sova! men lilla söta emma hade ringt och smsat några gånger ;)
haha stackarn .. har hjälp mamma och pappa med att tapetserat hallen nere och städat!
har precis duschat, så nu blir det att vänta på mat sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
/ L
lillebror gör mat!
tapetsering för full rulle, fint tapetseringsbod mitt i köket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0