Nässpray

Efter en mysig kväll med min familj  i soffan framför tevän så ligger jag just nu i min sköna säng, ska väl ta några sprut av nässprayen. Förstår inte hur man kan vara så täppt i näsan, haha helt otroligt! Sitter i alla fall och pratar lite med Karin, pratar lite om lusse-innebandy'n, ska vara med men absolut inte spela. Då dör jag väl av lunginflamation och vettetusan allt. Så jag ska bli dom bästa choach, med mig vinner dom rubbet ;) Haha! Ska spela med Malin, Ida, Santa & Linda med flera. Kommer bli skoj. Bara att det är ju begravning först, så vi får se hur jag mår. Men kanske är bra att jag åker in till Lussen och kommer på andra tankar? Det är svårt sånt här.. Men vi får se hur det blir =) Nu ska jag i alla fall sova. Godnatt =)
hittat ett USB-minne med mycket gamla bilder.
Här är det på club heat i Gävle.
När vi gick på söderskolan. Minnen ♥
På gotland förra året med min familj.
Min födelsedag, fyllde 16 år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0