1 oktober

japp så är. tiden går så himla fort. jag låg ju nyss på stranden & hade det gött!
men nu är det ju för tusan 3 minus när man cyklar till bussen.
usch vill inte ha kyla!

skoldagen var väl rätt ok, eller hade ont i huvudet igen. skönt att jag ska till doktorn snart och kolla vad det är för fel.
hade folkhälsokunskaps prov idag. gick väl inte så bra tycker jag, men vi får väl se hur det gick på måndag eller nå.
på idrotten orkade jag, fanny & josefine inte springa så vi skylde på en massa saker att vi var sjuk & vettetusan allt ;)

slutade kvart över två sen fick jag skjuts av rikards mamma hem (:
nu ska jag snart duscha, när jag nu orkar de. sen blir det att hjälpa till med maten. efter det kommer rikard hit och myser. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0